2015. március 10., kedd

Részlet:

Sziasztok! Mint a címből is látjátok egy részlettel érkezem. Nekem évvégén egy vizsgám lesz matekból, így kevesebbet tudok lenni, ez azt jelenti, hogy hetente egy rész, de igyekszem ezekkel sem késni. Ma rettentően örülök, mert a gimibe amibe jelentkeztem nagyon jó helyen vagyok és 99%, hogy felvesznek így jött ez az előzetes.

- Zach? Mit keresel te itt?
- Amit te, csak nem ugyan olyan értelemben. A szárnyaid alapjan félig angyal, félig arkangyal vagy. Én ennek a mása vagyok, csak démon formájában. Az egyik felem mindenkit meg akar ölni, de a masik mindenkit meg akar védeni - ül mellém
- Mióta vagy itt? - érdeklődöm a szemben lévő szürke, mohás falat bámulva
- Pár napja. A suli elkezdődött már?
- Szerintem ma van az első nap. Miért?
- Eddig egy napot sem hiányoztam a suliból.
- Te? - kerekednek ki szemeim
Zach az osztály rosszfiúja. Mondjuk csak az öltözéke és néha a beszólásai tették ezzé, de én azt hittem lógott már. Na, ezt jelenti az, hogy egy könyvet ne a borítójáról ítélj meg.
- Még sosem lógtál?
- Nem. A jódémoni énem nem engedte, bár a rossz mindig ezt akarta. Mivel nem jött össze inkább a külsőmre és a felszínes dolgokra fókuszált.
- Nem tudod mikor akarnak elengedni?
- Nem. Akárhányszor rákérdezek nem történik jó dolog - rázza meg fejét.
Hirtelen zajt hallok az ajtó túloldaláról, így felkelek, nehogy rámnyissák az ajtót. Zach is felkel és mellém áll. A nehéz vasszerkezet kinyílik és megpillantom bátyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése